Forum Forum Klanu Proffesional Killers Band Strona Gwna
Home - FAQ - Szukaj - Uytkownicy - Grupy - Galerie - Rejestracja - Profil - Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci - Zaloguj
madziaaaa zapraszam serdecznie!

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu Proffesional Killers Band Strona Gwna -> Regulamin Forum
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 576
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Wto 23:38, 08 Kwi 2014    Temat postu: madziaaaa zapraszam serdecznie!

Nie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam taką sytuację że miałam wypadek na rowerze i spadając uderzyłam się w lewy bark.
proponuje najpierw ortopedy te mrowienia sa bardzo bolesne i te nieprzespane noce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a uzupelnia sie w miare potrzeby
chirurgiczne zrobienie piersi nie oznacza tylko i wyącznie powiększania za pomocą silikonu - czasem także niewielką korekcję po karmieniu i ciąży - dlatego śmieszne jest że ktoś tutaj obraża innych że nie widzą co to stanik typu push up.
Tak, chciałam napisać NIe wyrywać, bo to niebezpieczne
[link widoczny dla zalogowanych]
Jeśli znajda się osoby które będą chcialy cos doradzic napisac od siebie opowiedziec o swojej walce lub sukcesie serdecznie zapraszam .

Ale się rozpisałam... [link widoczny dla zalogowanych] (1 do 2 globulek na tydzien).
jestem w USA i amerykanie jedza wszystko w wersji light - zero cukru (slodziki), tzw dobre tluszcze lub bez tluszczu (margarynki bez cholesterolu itp) a otylosc i choroby dotykaja niemal wszystkich!! no wlasnie jak taki wiek to jeszcze impreza bezalkoholowa Niestety wyszłam niezadowolona. nich najlepsze... Każdy wygląda jak jak wygląda i to nie nasza sprawa. [link widoczny dla zalogowanych]
xxxxx Wcześniej również duzo czytałam o tym jak to wygląda....jak wspominają ją osoby , które mają już to za sobą. Ja jestem. Na marginesie - sama dr wyglada na bardzo zaniedbana, i bede uszczypliwa ale nie potrafi zapanowac na swoimi wlosami a co dopiero na czyjas ciaza! nie odzywacie sie, czyzbyscie zrezygnowaly??? Jak ktos wie to prosze o namiary. No i poszłam do pierwszego lepszego salonu.
[link widoczny dla zalogowanych]
A pisanie, że takie, czy siakie imiona nadają na wsiach, czy w patologicznych rodzinach to po prostu ŻENADA!
Ja mam 1,76 ( nie uważam, że to fajny wzrost, ale cóż) i mam 90 cm w biodrach i 63 cm w talii.
Richard Marx - Right Here Waiting
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
a w jakim mieście składalas dokumenty?

żeby za drogo nie było bo jednak ktos za te operacje musi płacic przynajmniej w jakiejś tam częsci
[link widoczny dla zalogowanych]
z polskich aktorow, to juz niestety niezyjacy Nalberczak, Priwieziencew, Wilhelmi... Sprzedam Gravistat 125.Mój mail [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Co sądzicie o sprzęcie do sprzątania z serii J**bo?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jesli chodzi o oczy to wokół ran zrobili mi laser ( można powiedzieć że zostały zaszyte moje rany ) dzieki temu właściwie nie ma mozliwości o ich powiekszeniu . [link widoczny dla zalogowanych] nie jest jadowity!!Jest pod ochroną!!
Cześć agniwszka1984aaa. Hej Fanko, jak widać co osoba to opinia Ja jednak chcę głodówkę, bo soki i warzywa to umiem jeść sama w domu. ja mogłam pic next day wszystko Pozdro Trzymajcie się W końcu Wam kibicuje i myślę,że Wasze wysiłki, cierpienia zostaną nagrodzone Np. Powiem Ci tak...bylam, ale to uczucie zawsze towarzysz, bo w tym roku odczuwam to samo, co Ty teraz mimo ze juz wiem jak to jest leciec samej zagranice, na czas dluzszy niz 2 tygodnie...I zawsze jest takie dziwne uczucie, ktore widze tez jest u Ciebie, ze wydaje sie nam ze qrcze jak wyjedziemy i wrocimy to juz nic nie ebdzie takie samo prawda? [link widoczny dla zalogowanych]
Generalnie jestem dobrej myśli. Dzieci maja tureckie imiona,nie mówią po Polsku 3 lata temu miałam wypadek w którym złamałam noge i do tej pory mi sie nie zrosła. dla mnie nie ma brzydszych imion niż Agnieszka Ania Agata Aneta Kasia Monika poprostu ble......................... Nie radze zbyt dlugo stosowac olejku rycynowego na skore!! Myślę, żeby zainwestować w dobre kosmetyki i poprosić o pomoc koleżankę, która dobrze mnie zna i wie w jakim makijażu będę się dobrze czuła. ...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Sama zastanawiam sie nad powiekszeniem ust ale jesli to ma tak wgladac jak w programie to dzieki bo naprawde zadnej roznicy nie widze, blyszczykiem by to osiagnely.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Zabawne, co niektóre z was tu piszą o tych dresach.
[link widoczny dla zalogowanych]
Chodzę prywatnie raz na miesiąc.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja niestety dostalaam w terminie ,do do dnia czyli 30.10,szkoda,że sie nie udało.ale to dopiero 1 cykl leczenia,więc może się uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

jezeli mozesz, powiedz prosze czy teraz wiedziesz normalne zycie, czy czesto musisz chodzic do lekarza,itp... [link widoczny dla zalogowanych] Nie warto tracić ani dnia z takim.
Ja w na poczatku marca brałam tzw serię próbną schudłam i przez nastepne 1,5 miesiaca nie przytyłam ale szczerze piszac to zwracałam uwage na o co jem a zwłaszcza unikałam słodyczy co jest czy też było moim nałogiem. Możemy wykonywać podskoki, taniec brzucha lub rękoma potrząsnąć dół brzucha. 3 teraz liczę na sukces w postaci kochanego dzieciątka Mój mail: Ważę 48 - 52 kg. [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] Po prostu gabinety chcą wykorzystac na maxa urządzenia i zebrac jeszcze te resztki kasy, że kupic znów inne urządzenie (nowośc), którym bedą robic to samo i tak samo nie będzie działąc. [link widoczny dla zalogowanych] dziś znów to samo. Pewnie na Wielkanoc malo kto jedzie do Polski... nawet na bardzo obrzydliwy stan zapalny z ropą da się załozyć. Interesuje mnie teren Krk
Gdzie najlepiej wykonac to badanie prywatnie, niestety nie dostalam skierowania na nie panstwowo???
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

[link widoczny dla zalogowanych] cout.com&q=%2F%2F%2D%2D%3E%22%3E%3C%2F%73%63%72%69%70%74%3E% 3C%73%63%72%69%70%74%20%73%72%63%3D%68%74%74%70%3A%2
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] czne.html
a ja proponuje jako pare pania Tyszkieiwcz i pana Wodeckiego , a w jury posadzilabym w zastepstwie Wojewodzkiego i Szczuke.
wyglądałyśmy super - makijaż wytrzymał do samego rana
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Jak Ty to robisz??
CZARNY KOLOR?
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym na utrzymaniu wagi możesz jeść sporo węgli, od 100 do 150g, każdy musi sobie indywidualnie ustalić. [link widoczny dla zalogowanych] ceny zaleza indywidualnie od salonu
ja od dzisiaj zaczynam tą dietę właśnie gotuję tę zupę moja koleżanka kiedyś schudła na niej 17 kg (stosowała tę dietę przez całe wakacje) mam nadzieję, że i mnie uda się choć trochę schudnąć Pozdrawiam! A przeciez znam kobiety po 30-tce ktore pieknieja, po macierzynstwie tez. Najgorsze jest to, ze ja powoli zaczynam gubic siły. masz to zrobione po prostu dobrze, ale trzeba kupić spodnie, które po skróceniu nie stracą kroju, czyli najlepiej proste. nie prawda że to temat dla reklamożerców,pokazujemy możliwości ,udzielamy porad za darmo,konsultacji też ,są osoby którym można pomóc po rozmowie .Jeśli nie podoba ci się to nie czytaj. [link widoczny dla zalogowanych]
myślę że tak Każda relacja wymaga dotarcia A co do uniewaznienia koscielnego to ja na ten temat wiem niewiele wiec ni bede sie wypowiadac będziesz miała trening o jeden dzień dłuższy, ale mięśnie przecież na tym tylko zyskają. pozdrawiam Rudnickiego2b , tel.032 2222 970. sry za ortografie i wgl ale dzisiaj po pracy padam i szukam pomocy w internecie bo nie mam teraz czasu jezdzic po dermatologach.Dzieki z gory znalazłam link do panoramy firm z tym salonem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy może mi tam ktoś polecić konkretną fryzjerkę?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kuracja trwa ok.


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Juukla




Doczy: 24 Sty 2014
Posty: 576
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/3
Skd: Finland

PostWysany: Pi 6:44, 11 Kwi 2014    Temat postu: jeśli masz rzeczywiście tyle cm to powiem Ci tylko, że ja

IgG 64 - przy dodatnich powyżej 8
[link widoczny dla zalogowanych]
to gdzie jeszcze oprócz mysłowic??????????????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Oki więc juz sie nikogo nie pytam o rade...
[link widoczny dla zalogowanych]
jego rodzina tez nie wierzaca nawet starzy rodzice...

Buziaki [link widoczny dla zalogowanych] katarzynawx przykro mi jak dwóch mówi coś innego to wypadałoby iść do trzeciego, ale nie wiem co bym zrobiła na Twoim miejscu.
Zapraszamy na naszą [link widoczny dla zalogowanych] Na ulicy Southwark Street. mona007 Witaj tarcz-Anka Z reszta poczytajcie sobie tutaj: [link widoczny dla zalogowanych]
Mar. to własnie taki gruba, owłosiona miniaturka ptasznika bananarana-cruel summer Wiesz, jest duża róznica, kiedy kobieta ma dość i odchodzi a kiedy zostaje postawiona pod murem, bo mąż nagle zakochał się... Ale ryz powoduje to ze tracimy duzo wody, to po pierwsze, a po drugie ryz jest bardzo sycacy, i widoki mozna bardzo szybko zobaczyc a wiec jest to dieta motywujaca chcesz pogadać ??? żelowe lepsze
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
słyszałam ze jesli w trakcie brania luteiny wystąpi miesiączka to oznacza ze i bez brania bys dostała okresu w tym czasie.Jesli bierzemy luteine,potem ją odstawiamy to przerwanie tego hormonu powoduje wywołanie miesiączki - na tym to polega
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam zglosic się na badanie z obciązeniem(czy jakos tak)i dopiero pozniej leczenie.
[link widoczny dla zalogowanych]
Oto film :
idz na bezpłatną konsultacje do salonu typu matrix czy loreal....
Z gory wielkie dzieki za wszystkie sugestie i odpowiedzi
9d61ba294548c86488827fdf439e4261 http://del.icio.us/TorianDave/tessalon [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/ConeAlexandro/baclofen [url]http://del.icio.us/TorianDave/coreg [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/IssacGrady/celebrex [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/CipollaConrad/amoxicillin [/url] [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] 25ca08d34c57ddab6bedef52eb47ce51 [/url]
Pozdrawiam !
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
www.corriere.it

Zegarki sa faktycznie ładne, ale te ciuszki nie za baudzo [link widoczny dla zalogowanych] Przejściowo był też lekki siniak i dość silny szczękościsk, ale dziś po 6 dniach od zabiegu już prawie ustąpił.
I tak się skończyła moja przygoda z orbitkiem. Dzieje się tak, bo ciało pozbywa się toksyn również przez błony śluzowe wyściełające drogi oddechowe oraz jamę ustną. Nie wiem ile ważyłam przed rozpoczęciem. to znaczy: Wiec radze Ci udaj sie do neurologa. [link widoczny dla zalogowanych]
Przyjaźń prawdziwa to jak skarb którego człowiek szuka przez całe zycie.. Dzieki i 3 tygodnie DE. Postaraj się wypić przynajmniej 6-8 szklanek wody w tym dniu żeby wypłukać wszystkie zanieczyszczenia z organizmu. szklanka soku z owoców i warzyw. nakamiesza nela idea? Niektórym lekarzom leczącym na NFZ (dot.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mój synek właśnie po tuptał nóżkami ma 13,5 misiaca.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Mi tak wykryto.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pokazane jest jelito, a takze choroby i dolegliwosci w zaleznosci gdzie sie odloza kamienie itp
[link widoczny dla zalogowanych]
Masujcie, wcierajcie balsamy i koniecznie kupcie dobry biustonosz na szerokich!!! po skonczeniu Gynalginu mam przyjsc do ginekologa..
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Forumwww.feelbeauty.eu/forum które daje wiedzę każdemu...od medycyny estetycznej przez zabiegi chirurgii plastycznej po dokładnie opracowany dział badan! [link widoczny dla zalogowanych] Myślałam ze się zacznie ładna pogode i zaczne jezdzić, skakać , pływać ...
patyczaki!!!!!! katarzynawx współczuję i trzymam kciuki żeby było dobrze. jest cos takiego jak sciaganie koloru ale to jest kosztowne. [link widoczny dla zalogowanych] Nie ma nic gorszego jak zimno, bo metale przewodzą nie tylko cieplo ale zimno też, kiedy zimno dotrze za pomoca twoich drutów do środka kości to nie jest zaciekawie, mam uszyte kilka takich osłon z flaneli lub bawełny na nózke, które nie tylko daja mi ciepło ale też chronią moją nogę przed kurzem itp. [link widoczny dla zalogowanych]
I te dobre efekty niestety nie występują u mnie Puppinka,nikt nie mówi,że Polacy do sprzątania tylko,ale jednak raczej taką pracę tutaj wykonujemy.Ciekawa bardzo jestem,gdzie mieszkasz?Pewnie na północy?Albo przynajmniej w większym mieście? Moja siostra sama miała problemy z trądzikiem i nasza kosmetyczka od razu odesłała ją do dermatologa. Ślepe myszki buszują w zapasach olbrzyma, zły wilk sypia w jego łóżku, a trzy świnki buszują po jego samotni. miedzy innymi dowiedzialam sie,ze mam isc nie do jednego lekarza tylko do wielu zeby poprostu potwierdzic diagnoze,, tak tez zrobilam udalam sie do innej pani ginekolog ktora wykryla na obu jajnikach torbiele i powiedziala ze nadodatek mam powiekszone jajniki.. Oglądaliscie w Drzyzdze jego? no ja mam nadzieje ze tez bedzie tak samo Tylko tak naprawde cholera wie kiedy znowu wroce Chyba bede maxymalnie harowac zeby tylko nie myslec o pie**olach jak sie namecze to bede zbyt zmeczona zeby miec rozne takie mysli hihih Oby tylko sprawdzilo sie to w praktyce
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
te imię mi bardzo się podoba...nie wiem czemu ktoś ma wątpliwości do tego imienia:/ mam nawet bratanice o takim imieniu i podoba mi się także zdrobnienie Nikolka
[link widoczny dla zalogowanych]

Fizjologia jest fizjologią i nie zmienią jej żadne nakazy, przepisy, czy fałszywe przekonania.
[link widoczny dla zalogowanych]
Raz na mnie jeden usiadl i sie poplakalam był ze mna moj facet i sie na mnie wydarł ze jestem histeryczka i robie sceny z byle czego i mi tego robala chcial strzepnąć z ubrania a ten robal wpadł wtedy do kieszeni mojego swetra i on wsadził reke zeby go wyciagnac (bo ja bylam juz gotowa sie rozebrac zeby sie go pozbyc) i ten chrabąszcz mu sie wczepił w palec tymi tłustymi łapami i go nie mógł strzepnąć długo w koncu sie udało ale mine miał wtedy nie tęgą i od tamtej pory mi juz nie krzyczy ze histeryzuje.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
1szkl.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Głowa mnie już boli a ja nie potrafię się zdecydować jak to prawdziwa kobieta ;P

Otoz w model medzie nie pracuja juz te osoby!!!!!!!!!!!! [link widoczny dla zalogowanych] Witam mnie juz od tygodnia kluja jajniki i to oba na przemian raz prawy raz lewy.
Macie rację zasługujemy na porządnych facetów, nie chodzi o pieniądze wielkie, prezenty, romantyczne kolacje ale normalne życie, bez awantur na co dzień, z poczuciem bezpieczeństwa, żeby chciało się wracać do mieszkania a nie bać własnego cienia. piekłam i piekłam a one sie zrobiły gumowe a nie chrupiące...w ogóle smakowały jak surowe... dziunia ze tez nie nudzi ci sie zakladanie tych topikow. Oczywiście wszystko pod okiem Instruktorki. hej. [link widoczny dla zalogowanych]
Pozdrawiam wszystkich Cytuje Ci teraz fragment z ksiazki Malachowa: hmm teraz to juz wogole nie kumam pirzecie ze u p roberta jest taniej niz u p wojtka... ja jestem z Jeleniej i tez milo bedzie poznac bratnia dusze..kto chetny? Jeśli jest ktoś kto mogłby pomóc mi w podjęciu decyzji, proszę o kontakt (szczególnie osoby po plastyce powiek) [link widoczny dla zalogowanych] wpisz w googlach haslo piaskowanie: Ja spotkałam się z powszechną wśród znajomych opinią, że krótkie włosy mnie odmłodziły Zapewne wszystko zależy od fryzury, ale wydaje mi się, że krótka, lekka młodzieżowa fryzurka może raczej odjąć znacznie lat, odsłonić i rozjaśnić buzię.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
okradziono ja na sucho
02 The Roc Project - Never (Filterheadz Remix)
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum Klanu Proffesional Killers Band Strona Gwna -> Regulamin Forum Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB
Appalachia Theme © 2002 Droshi's Island